10 frågor

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Sex and the city, lätt! De har fina skor, fina kläder, går på massa fester, åker på resor osv! Dessutom, vem hade tackat nej till att bo i New York liksom?
 
2. Vad ville du bli när du blir stor när du var barn?
Det ända minnet jag har från det är att jag ville bli kock väldigt länge, så vi kör på det! Jag tycker ju fortfarande att det är kul att laga mat. Men jag vill inte jobba som det längre.
 
3. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?
Haha vilken fråga! På en klippa någonstans där det är en fin utsikt, över havet kanske! Och solen alltid skiner på en!
 
4. Du får veta att jorden går under om 12 timmar, vad gör du?
Ringer Christian och säger att han hade rätt! Haha skämt och sido, jag hade nog tillbringat den tiden med nära och kära. De man älskar mest! 12 timmar är inte så mycket tid after all!
 
5. Om vi skulle hänga en dag, vad skulle vi göra då?
Detta var en konstig fråga, det är allt jag har att säga.
 
6. Är du beroende av något?
Ja, tyvärr så är man ju det! Snus och cola. På tal om cola så går det åt helvete med att försöka sluta med den!
 
7. Vem får dig att skratta?
Michaela får mig alltid att skratta på något vis. Det spelar liksom ingen roll hur dåligt humör jag är på, hon lyckas ändå. Jag antar att hon har någon slags gåva ;) Och sedan Anna, hon lyckas också alltid. Och Chrisso! Tre roliga prickar de där människorna!
 
8. Om du fick vara osynlig för en dag, vad skulle du göra då?
Haha, jag skulle ju lätt åka hem till någon och kolla vad den gör hela dagen! Sedan kanske skrämmas lite, så någon tror att det spökar eller något, fast egentligen var det bara jag ;)
 
9. Hur många olika hårfärger/frisyrer har du haft?
Oj, frisyrer vet jag faktiskt inte. Jag tror inte jag har haft så många, inte som jag minns i alla fall. Lugg har jag haft och klippte mig till axlarna en gång, haha! Hårfärger, blondt, svart, brunt och nu rött!
 
10. En sak du inte kan leva utan?
Kärlek!
 

Kommentarer
NICOLE säger:

hahaha går de inge bra med colan? ;D

SV okej va mysigt :D jag har ju arit i skolan sen vart med killen :)

2012-10-07 | 14:10:31
Bloggadress: http://nnnnicolee.blogg.se
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Kul att läsa:)

2012-10-07 | 22:19:12
Bloggadress: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback