SÅ GLAD

Jag har haft fullt upp med att fixa mig nu, haha. Blev färdig nyss så nu tänkte jag bara chilla galet tills det är dags att gå ner och möta upp min babe. Jag ska kolla mitt konto och pumpa bra musik!! Känner för det då jag är på världens bästa humör nu. Skulle vilja köpa hem lite öl men får se!
 
Min mamma är världens jobbigaste människa dock. Hon stressar fan sönder mig. Jag har lagt EN grej, eller okej, två grejer på golvet i hallen och man hör henne hela tiden: "Emelie ta bort det här, man trampar ju på grejerna". Lugna sig för fan. Jag tror inte direkt att hela världen går under för att dom ligger där ett tag!
 
Aja, nu behöver jag bra musik!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback