Cake Pops var det ja!

Nu är dom färdiga, det blev inte så många. Mina blev ganska fina förutom två, ena bestämde sig för att trilla av pinnen och andra sjönk ner en bit på pinnen istället! Men resten blev bra! Jag tycker alltid sånt här är kul, baka roliga grejer och dekorera dom med strössel och sånt alltså :D Men just nu är jag så slut i huvudet att jag tröttnade och tvingade mamma och syrran att hjälpa mig lite! Då spårade det dock lite :D
 
Först så skulle jag visa syrran hur man gör så jag tar den största jag hade rullat och lägger choklad på den. Kände redan då att den kommer trilla av pinnen men börja bara skratta åt det och gav den till henne. Självklart trillar den av och hon får massa choklad på handen. Hon tyckte det blev lite för kladdigt så hon lägger ner den för att tvätta händerna, sen när hon ska ta upp den igen så går den sönder HAHA!
 
Och mamma började också hålla på med dom där och börjar skämta om att den som gick sönder såg ut som bajs och säger att hon ska lägga en sån i min säng. Sedan säger hon att hon ska gå och duscha och jag blev på världens bushumör och springer in i badrummet före henne och lindar in en sån där i toapapper och tog duschkrämen och la den i lådan och så la jag den över den. Jag tror inte mitt bus gick vägen, det brukar inte göra det. Men det var kul ändå, i alla fall i mitt huvud!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback