Byter tillbaka hit

Har funderat på om jag ska byta tillbaka till blogg.se igen och nu fick det bli så. Jag tycker inte riktigt nattstad var någon bloggsida även om det är många som bloggar där, haha.
 
Igår var det ju midsommarafton! Den spenderade jag med Michaela. Vi vaknade halv 8 på morgonen och kunde inte somna om så vi åkte till Tumba och köpte grejer för att göra marängswisch och väntade på att alla andra affärer skulle öppna då jag var tvungen att köpa ett par nya gladiatorsandaler. Mina är helt sönder och jag får sjukt ont i foten av att gå i dom. Gick omkring med dom en hel dag i stan och nu har jag två finfina blåmärken på båda benen, fick någon jävla muskelknut av att gå omkring i dom där skorna.
 
Aja, back to midsummer! Efter vi hade varit i Tumba så åkte vi hem till mig och fixade oss. Vi skulle egentligen laga mat och massa grejer men orken försvann så det blev inget, haha. På kvällen så åkte vi till Vinterviken med Alle för han kände någon där som hade en fest så vi var typ där hela kvällen bara och satt och snackade, tog några öl och shottade lite. Var inte hemma allt för sent så det var rätt skönt :)
 
Hur spenderade ni eran midsommarafton? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback