Varit med Michaela hela dagen

Hejhej!
 
Jag har spenderat hela dagen med Michaela! Såg världens segaste skräckfilm på morgonen, den hette The Awakening, rekommenderas inte haha! Om ni inte gillar sega filmer förstårs ;) Så fort solen kom fram så gick vi ner till stranden och bara tog det lugnt där! Kom fram en and ganska nära mig och jag var ju självklart tvungen att mata den så efter någon minut så kom det typ 4-6 änder till. Hehe, så kan det gå! Men dom var så söta så kunde inte låta bli!
 
Solen försvann i alla fall sen, så då gick vi hem och har bara legat i min säng sen vi kom hem. Kollade på en annan skräckfilm som hette Fertile Ground. Mycket bättre film än den första! Inte så värst läskig, men bra var den i alla fall! Jag ska gå och ta en dusch nu i alla fall och sen får jag se. Är så himla trött, så kanske blir ännu en film haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback