Vaknade nu...

Låg och vilade förut och råkade somna... Typiskt mig... Vaknade för ungefär en timme sedan och var jättehungrig så jag tog lite fil med flingor och ett glas vatten. Funderar på att gå och ta ett varmt bad då det är sjukt kallt i mitt rum just nu så jag fryser typ ihjäl!
 
Det känns som att mensvärken är på gång igen men så länge den inte blir som den var förut idag så klarar jag mig, hehe! Jag har verkligen aldrig haft sådär intensiv mensvärk haha, det gjorde så sjukt ont! Märkte att det blev lite bättre när jag gick upp och gick men det kändes som att jag skulle svimma så jag satte mig ner i sängen igen och tog en till värktablett och då var det bara gå upp och kräkas. Och när jag låg ner så gjorde det ännu ondare av någon anledning, haha knas.. Hoppas min mage är lite snällare mot mig nu om den tänker börja göra ont igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback