Ska snart sova!

Jag har suttit och lekt med photoshop ett tag, haha. Försökte lära mig något nytt men det är svårt! Antar att man måste vara ganska skicklig för att förstå sig på allting som går att göra i det programmet. Jag tycker i alla fall att det är sjukt svårt! Alltså visst, det beror på vad man vill göra. Men har man nyss lärt sig programmet så ska man kanske inte ge sig in på att manipulera bilder, men jag gör det ändå därmed blir det svårt! Haha, ska lära mig någon gång, punkt slut!
 
Tänkte snart gå och lägga mig i alla fall. Börjar bli trött av all min koncentration på photoshop, haha! Ska nog kolla runt liiite till och sen blir det att dejta kudden typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback