Omogna idioter det finns...

Det borde finnas åldersgräns på sidor som facebook så man slipper alla jävla småbarn som tror att dom är roliga. Det är väl en sak att göra en sån här sida och skämta om någon. Men varför välja en person som är död? Jag är säker på att folk i hennes släkt eller kanske till och med föräldrar har facebook och hur snabbt sprids inte sakerna där?
 
Jag såg en liknande förut idag om bloggerskan Widerstedt så antagligen har den/dom personerna fått idén därifrån. Känner inte att detta är min ensak direkt. Men jag tycker bara att det var väldigt omoget och respektlöst gjort! Idioter det finns i den här världen! Hoppas i alla fall att dom som äger facebook har lite mer vett i sig och stänger ner sidan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback