Mysigt med lite åska

Nu har man fixat sig och precis när man blir färdig så försvinner solen och det börjar åska. Trevligt! Jag har märkt att jag inte är lika rädd för åskan längre. När jag var yngre så var jag livrädd, vågade inte sitta vid ett fönster när det åskade utan satte mig alltid i hallen. Nu kan jag nästan tycka att det är lite mysigt när det åskar, så länge det inte låter as högt och blixtrar! Blir ni rädda eller inte när det åskar/blixtrar?
 
Jaja, hade tänkt ta en bild på mig själv då jag försökte göra en likadan sminkning som Anna gjorde på mig i lördags. Men jag gjorde med lite blått och sedan svart istället för silver. Men jag får ta det sen för ingen blev bra som jag tog och nu orkar jag inte, haha. Ska ba chilla lite nu sen får ni se hur den blev!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback