Från mitt hjärta - Du vet vem du är.

http://www.youtube.com/watch?v=t-tQcvuorHQ&feature=related
 
Sitter och tänker just nu. Hur kan en person göra en så otroligt jävla kär? Hur kan man få så starka känslor för en person på så kort tid? Hur kan man vara så lycklig men samtidigt så ledsen och rädd?
 
Jag är så lycklig när jag får vara med dig, varenda liten sekund. Och när jag vet att allting är bra mellan oss, för det är allt jag vill. Allt jag vill är att vara din och att du ska vilja vara min. Det första jag gör när jag vaknar och innan jag somnar är att tänka på dig. Jag kommer fortfarande ihåg när vi låg i min säng och kollade på film och killen i filmen frågade tjejen om hon ville bli hans, och du kollade på mig, log och sa, "Vill du bli min flickvän?" Lite skämtsamt men fortfarande så tror jag att du menade det och att du ville det - Från den stunden så har jag bara blivit mer och mer kär i dig. Jag kommer fortfarande ihåg när jag följde med dig till Upplands Väsby och när jag sedan väntade på bussen i Rönninge så skickar du ett sms och säger, "Jag vågade inte säga det här förut och du kanske tycker det är konstigt men jag älskar fan dig!" - För mig var det inte konstigt för jag kände exakt likadant. Jag satt bara och log, nästan med tårar i ögonen för att jag var så lycklig. Jag kunde inte sluta le. Du är det bästa som någonsin har hänt mig, inget och ingen kan någonsin ändra på det. Du är speciell, i mina ögon är du perfekt. Det finns ingen annan som någonsin kommer kunna göra mig så lycklig som jag är när jag är din. När du finns vid min sida. När jag får se ditt fina leende och dina ögon. När jag får spendera tid med dig och vara dig nära. Prata med dig, krama dig, hålla om dig, kyssa dig, skratta med dig, eller helt enkelt bara vara med dig. Allting är perfekt då. Det finns ingen annan än du som jag vill vara med. Ingen annan som kan få mig att känna så som du får mig att känna. Det finns ingen annan som betyder så mycket för mig som du gör. Jag skulle göra allt och då menar jag verkligen allt för dig. Det finns ingen som är så underbar som du är. Jag minns när du sa "Lämna inte mig" och jag minns att jag tänkte att det inte finns en chans att jag skulle göra det. Det finns fortfarande inte en chans för så som jag känner för dig kommer jag aldrig känna igen. Du är mitt ljus, du är allt för mig, allt jag behöver. Du gör mig hel. Jag har verkligen fallit för dig, mitt hjärta ligger i dina händer.
 
Men samtidigt som jag är så lycklig så är jag så ledsen, för jag vet att allting inte är bra mellan oss just nu. Och jag vet att jag är en del av orsaken till att vi har kommit till den här punkten. Jag har inte alltid tänkt innan jag pratar och det har aldrig gjort något bättre. Jag ångrar det så mycket, om jag bara kunde spola tillbaka tiden så skulle jag ha stoppat mig själv, stannat upp och tänkt innan jag sa något. Men jag kan inte det hur mycket jag än vill och önskar att det gick. Jag är så ledsen att när jag egentligen bara ville göra rätt så gjorde jag fel - Att när du redan hade så mycket att stå i och egentligen bara behövde vara ensam och få lugn och ro så var jag tjatig. Om jag kunde göra om det så skulle jag inte varit tjatig, jag skulle vetat att det var fel. Jag är så ledsen om jag har fått dig att känna som att jag är ledsen på grund av dig, när det egentligen är på grund av mig själv - För att allting jag gör blir så fel. Jag är så ledsen att jag inte är världens bästa flickvän. Jag är så ledsen om jag har förstört allting, jag ville aldrig någonsin göra det och jag kommer aldrig någonsin förlåta mig själv för det. Jag är så ledsen att jag inte har gett dig tid fast att du behöver det. Jag är så ledsen att jag inte har fattat det förrän nu - Nu när allting hänger på en lös tråd som kan brista när som helst.
 
Det första jag gör på morgonen är att kolla mobilen - Hoppas på att jag har fått ett sms från dig där det står att du känner samma och vill samma som mig. Och jag är så rädd att jag ska förlora dig, få ett sms där det står att du inte alls vill det. Jag saknar dig så mycket att det gör ont. Men oavsett vad som händer så kommer jag aldrig någonsin sluta älska dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback