Duschat och packat!

Satt och spelade ett spel på datorn och så stängdes den av. Haha, min dator är ju lite... vad ska man säga? cp störd då den överhettas ibland. Speciellt om man spelar spel och den ska ändå klara av sånt enligt affären som jag köpte den från. Bullshit! Men jag tog en dusch och lät den vila så länge.
 
Har även packat lite, lagt ner kläderna som jag ska ha med mig till Michaela imorgon så nu slipper man tänka på det. Tog min favoritväska! Använder inte den så mycket, tycker inte att den passar till allt men på något sätt lyckades den passa till precis allt som jag ska ha på mig imorgon + lördag så det är ju perfekt! Dags för en nykomling snart dock, skulle behöva en ny svart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback