Long time no see

Nu var det längesen som man skrev något här, som ni säkert märkt så lösenordsskyddade jag bloggen ett tag då jag inte hade någon lust alls att skriva. Men nu fick jag lust igen! Det har ju hänt lite saker sen sist jag bloggade, både bra och dåliga saker. De dåliga sakerna vill jag inte ta upp eftersom det inte rör någon annan. Därför hoppar vi över direkt till de bra sakerna. Den första är väl att i vår så börjar jag på en lärlingsutbildning, vilket jag ser fram emot väldigt mycket! Jag hoppas verkligen att det kan leda till jobb eller åtminstone göra det lite lättare när man ska söka jobb!
 
Den andra bra saken är att i måndags var jag på Michaelas jobb och satte i löshår! Haha eller jag köpte med clips så jag har inte det i hela tiden. Men eftersom mitt hår är ganska tunt och inte riktigt vill bli så långt som jag vill att det ska bli så tänkte jag att det kunde vara kul att ha ibland. Jag är extremt nöjd i alla fall! Svårt att inte bli det när man har världens bästa frisör! ;)
 
Den tredje bra saken är väl att helgen förmodligen kommer bli en rolig helg! Jag behöver en rolig helg, den ska bli minnesvärd hehe ;) Så ja, det var väl ungefär vad jag hade att komma med just nu! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback